Tuesday 14 June 2011

harapanku..

alhamdulillah
akhirnye..aku telah  berjaya buat keputusan
dan aku sangat berharap ianya 
adalah satu keputusan yang baik dalam hidup aku.

nak tau tak sal ape tak??


ceritanya bigini..
untuk sem depan..
(kirenye, tuk second year r n )
aku perlu piilih subjek elektif, 
sama ada management atau biotec..
macam2 orang cakap..

"ko ambik r management tu..exam ye senang"
"biotek lagi senang..hafal jer..konfem dapat jawab exam"


konfius aku..huhuhu


pening jugak r kepala aku duk pikir sal bende n
sejak result kuar agi..aku duk pikir..
sampailah hari ni..
tapi, malam ni,aku telah buat keputusan..

setelah mendengar nasihat2 darpada 
senior2..kawan2
dan selepas aku berfikir sedalam-dalamnye..
management adalah pilihanku

Ya Allah.
aku berharap keputusan yang aku buat ini
ialah satu keputusan yang betul
dan adalah sebaik-baik keputusan








No comments:

Post a Comment